Steffenie Pape lijsttrekker VVD Arnhem

We vinden het geweldig nieuws dat de leden van de VVD Arnhem Steffenie Pape hebben gekozen als lijsttrekker voor de komende gemeenteraadsverkiezingen.

Steffenie is sinds 2018 raadslid en is al vanaf 2010 actief voor VVD Arnhem. Zij heeft laten zien hoe belangrijk het is om breed geïnteresseerd te zijn in veel onderwerpen en om veel contacten te hebben en te onderhouden in de stad. “Ik verheug mij er enorm op om met een enthousiaste fractie en onze collega’s in de raad mooie dingen te doen voor Arnhem de komende vier jaar. Er liggen genoeg uitdagingen op het gebied van bijvoorbeeld werk, veiligheid, wonen en duurzaamheid. Daar gaan we samen met volle energie mee aan de slag.”

Steffenie treedt hiermee in de voetsporen van Leendert Combée. Hij heeft na drie raadsperiodes als fractievoorzitter besloten andere mooie dingen voor de stad te gaan doen. Leendert heeft zich de afgelopen jaren succesvol ingezet om de VVD als stabiele factor in de stad te bestendigen door zich niet te richten op het stadhuis maar op de kennis die aanwezig is in de stad. Dat is wat bij ons past en daar gaan we dus mee door.