Nieuw VVD Arnhem, bestuur met ambitie!

De afdeling Arnhem van de VVD heeft sinds donderdag 7 november een nieuw bestuur. Bij acclamatie van de aanwezige leden is het nieuwe bestuur aangetreden tijdens de Algemene Ledenvergadering in Grand Café aan de Beek.

Als nieuwe voorzitter is Martin Jager benoemd, in het dagelijks leven is Martin afdelingsleider Havo Bovenbouw bij het Beekdal Lyceum. Als vicevoorzitter is Peter Paul van der Kaaij benoemd, Peter Paul heeft ruime bestuurlijke ervaring in zowel de publieke als de private sector.

Daarnaast is er bewust gekozen voor verjonging. De studenten Miró Sanders en Sem van Maanen komen het bestuur versterken in de rol van Communicatiemanager en Secretaris. Als penningmeester is Pieter de Boer benoemd, in het dagelijks leven is Pieter werkzaam als Foreign Direct Investment Manager bij een Ontwikkelingsmaatschappij.

Als coalitiepartner met 6 zetels in de Arnhemse raad ligt de ambitie bij de VVD hoog. De nieuwe gemeenteraadsverkiezingen in 2022 lijken nog ver weg, toch zal het nieuwe bestuur zich binnenkort gaan voorbereiden op de aanstaande campagne. Hiervoor zal voor geïnteresseerden een programma worden gestart. De afgelopen jaren is er vanuit de fractie veel geïnvesteerd in het contact met de achterban, dit wil het bestuur de aankomende periode intensiveren met inhoudelijke bijeenkomsten en programma’s. Hiervoor zal VVD Arnhem donderdag 12 december Scalabor bezoeken om bijgepraat te worden op het sociale domein, donderdag 23 februari wordt een bezoek gebracht aan de Eusebius voor het thema Cultuur.